-
Regulamin
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO PureMED
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zakupy w Sklepie
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
§ 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
§ 9 Reklamacje
§ 10 Dane osobowe
§ 11 Zastrzeżenia
§ 12 Postanowienia dotyczące Kupujących niebędących Konsumentami
§ 13 Kompletowanie zamówienia, czas realizacji i wysyłka zamówienia
Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy
§ 1 DEFINICJE
Regulamin– niniejszy regulamin.
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
Konsument – klient będący osobą fizyczną w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu cywilnego dokonujący z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
Klient - pełnoletnia osoba fizyczna posiadającą zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej korzystająca z puremed.com.pl, w tym w szczególności dokonująca zakupów Produktów;
Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Sklep – sklep internetowy PureMED prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://puremed.com.pl.
Sprzedawca – PUREMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą pod adresem Dębicz 33, 62-511 Kramsk, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców przez SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO pod nr KRS 0000851159, NIP 6653031960, nr REGON 38657945200000.
RODO - rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
Regulamin - niniejszy regulamin określający warunki i zasady korzystania przez Klientów ze sklepu puremed.com.pl, w tym zasady sprzedaży Produktów za pośrednictwem puremed.com.pl, świadczenia przez Sprzedawcę usług drogą elektroniczną za pośrednictwem puremed.com.pl, tj. usługi prowadzenia Konta Klienta (jeśli zostało założone), czy też wysyłki Newslettera; niniejszy regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2019, poz. 128);
Umowa - umowa sprzedaży zawierana pomiędzy Klientem a Sprzedawcą na zasadach określonych w Regulaminie z chwilą wygenerowania przez system Sprzedawcy potwierdzenia złożenia zamówienia. W odniesieniu do Klientów będących Konsumentami Umowa jest umową zawieraną na odległość w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 134, ze zm.);
§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
- Adres pocztowy: Dębicz 33, 62-511 Kramsk
- Adres e-mail: sklep@puremed.com.pl
E-mail dla reklamacji: biuro@puremed.com.pl - Telefon: +48 537 021 998
§ 3 WYMOGI TECHNICZNE
- Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
- urządzenie z dostępem do Internetu
- przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
- Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.
§ 4 ZAKUPY W SKLEPIE
- Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar, w tym zawierają podatek VAT.
- Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
- Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Sklepie.
- Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
- Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
- Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
- Sprzedawca przekaże Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.
- W celu dokonywania zakupów w Sklepie należy zarejestrować się w Sklepie tj. założyć w nim Konto.
- Każdy zarejestrowany Klient Sklepu może zbierać punkty lojalnościowe za zamówienia złożone samodzielnie za pośrednictwem strony internetowej Sklepu.
- Punkty lojalnościowe nie będą naliczane dla zamówień hurtowych złożonych przez Klienta w inny sposób niż za pośrednictwem strony internetowej, w szczególności przez e-mail.
- W przypadku zamówień hurtowych złożonych samodzielnie przez Klienta za pośrednictwem strony internetowej, nie ma ograniczeń co do wielkości zamówienia i Klient może dokonywać zamówień o dowolnej wartości.
- Za każde wydane 1 zł Klient otrzymuje 1 punkt lojalnościowy. Punkty lojalnościowe są naliczane w momencie, gdy zamówienie zostanie zamknięte, tj. po jego dostarczeniu do Klienta. W przypadku anulowania zamówienia, punkty zostają również anulowane.
- Aby obniżyć wartość zamówienia o 1 zł, należy wykorzystać 15 punktów lojalnościowych. W zamówieniu, w którym punkty są używane do obniżenia wartości, nowe punkty lojalnościowe nie są przyznawane. Nowe punkty można uzyskać składając zamówienie bez obniżania jego wartości punktami lojalnościowymi.
- Punkty lojalnościowe mogą być wykorzystywane częściowo; niewykorzystane punkty zostają zachowane na koncie Klienta i mogą być użyte w przyszłych zamówieniach. Minimalna wartość zamówienia po zastosowaniu punktów nie może być niższa niż 1 zł.
§ 5 PŁATNOŚCI
- Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
- Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
- Za pośrednictwem platformy płatniczej:
- mBank paynow
- Przelewy24
- Za pobraniem, tj. gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego.
- W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 2 dni roboczych od złożenia zamówienia.
- Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.
-
a. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
b. W przypadku płatności kartą termin dostawy liczy się od momentu pozytywnej autoryzacji transakcji.
c. Dostępne formy płatności:
- Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
- Płatności online
- BLIK
- Alior Raty
-
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Autopay S.A.
§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
- Czas realizacji zamówienia jest liczony odmomentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności
- Przybliżony termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie.
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
- W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
- Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:
- Za pośrednictwem firmy kurierskiej
- Kupujący może odebrać towar osobiście w siedzibie firmy w godzinach jej otwarcia.
- W przypadku wybrania odbioru osobistego przez Kupującego, towar będzie gotowy do odbioru we wskazanym terminie realizacji zamówienia, a w przypadku gdy Sprzedawca wskazał termin wysłania towaru – w tym terminie.
- Zamówienia na terenie w obrębie 30 kilometrów od siedziby spółki będą realizowane po telefonicznym kontakcie Sklepu z Kupującym.
§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Sprzedawca jak i Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa ma prawo odstąpić od zawartej umowy za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
- w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru.
- w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.
- Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (przekazanego pocztą elektroniczną na biuro@puremed.com.pl).
- Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie produktu do siedziby firmy na adres Dębicz 33, 62-511 Kramsk wraz z papierowym formularzem zwrotu.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Postanowienia niniejszego punktu 7 znajdują zastosowanie wyłącznie w stosunku do Klientów będących Konsumentami.
SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY - W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca poinformował lub został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: Dębicz 33, 62-511 Kramsk niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
- Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
- Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą Konsument również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Konsument zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.
§ 8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.
- które są dostarczone w zapieczętowanym opakowaniu, a których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeśli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
§ 9 REKLAMACJE
- W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
- Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
- przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
- żądać wymiany rzeczy na wolną od wad
- żądać usunięcia wady
- Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
- Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na adres Dębicz 33, 62-511 Kramsk.
- Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
- Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ - W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
- mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
- pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
- bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów.
- internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
§ 10 DANE OSOBOWE
- Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest: umowa sprzedaży lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
§ 11 ZASTRZEŻENIA
- Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
- Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
- Umowy zawierane na podstawie niniejszego regulaminu zawierane są w języku polskim.
- Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
- Postanowienia dotyczące towarów i umowy sprzedaży stosuje się odpowiednio do treści cyfrowych i umowy o dostarczanie treści cyfrowych, o ile Regulamin nie określa tych kwestii odrębnie.
- Dodając produkt do koszyka i opłacając zamówienie, Kupujący wyraża zgodę na natychmiastowe spełnienie świadczenia i dostarczenie treści cyfrowej oraz przyjmuje do wiadomości, że wraz z ich dostarczeniem traci prawo do odstąpienia od umowy.
- Klient ma możliwość pobrania zakupionego produktu cyfrowego maksymalnie 2 razy z linku przesłanego po zakupie.
- Link do pobrania produktu cyfrowego będzie aktywny przez 30 dni od momentu jego wysłania. Po tym czasie link wygaśnie i nie będzie możliwości ponownego pobrania pliku.
- Klient jest zobowiązany do zabezpieczenia pobranego pliku i przechowywania go w bezpiecznym miejscu, ponieważ po wygaśnięciu linku nie będzie możliwości wygenerowania nowego linku do pobrania produktu.
§ 12 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KUPUJĄCYCH NIEBĘDĄCYCH KONSUMENTAMI
- Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego Konsumentem jest ograniczona do kwoty zamówienia złożonego przez Kupującego.
- Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi w stosunku do Kupującego niebędącego Konsumentem jest ograniczona do jednego roku od wydania towaru Kupującemu.
- W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
§ 13 KOMPLETOWANIE ZAMÓWIENIA, CZAS REALIZACJI I WYSYŁKA ZAMÓWIENIA
- W przypadku zamówienia więcej niż jednego produktu, wysyłka następuje po skompletowaniu wszystkich produktów objętych zamówieniem. Poszczególne produkty mogą różnić się czasem realizacji. W takiej sytuacji zamówienie zostanie wysłane zgodnie z najdłuższym przewidzianym terminem realizacji.
- Standardowy czas dostawy wynosi od 2 do 5 dni roboczych, licząc od dnia skompletowania zamówienia. Termin ten zależy od przewoźnika i może ulec wydłużeniu z powodu zdarzeń losowych, na które sklep nie ma wpływu. Choć przesyłki często są doręczane w terminie krótszym (nawet w ciągu jednego dnia roboczego), nie jest to gwarantowane. Sklep nie ma możliwości przyspieszenia dostawy po przekazaniu paczki przewoźnikowi.
- W przypadku opóźnień w dostawie, klient zobowiązany jest skontaktować się bezpośrednio z przewoźnikiem, ponieważ po przekazaniu paczki kontrola nad jej dostarczeniem znajduje się w gestii firmy kurierskiej. Informacje dotyczące wybranego przewoźnika, numer przesyłki oraz link do śledzenia są każdorazowo przesyłane na podany przez klienta adres e-mail.Jeżeli klient wprowadził niepoprawny adres e-mail podczas składania zamówienia, sklep nie ponosi odpowiedzialności za brak dostarczenia informacji o przesyłce. W takiej sytuacji niemożliwe jest przekazanie aktualnych danych dotyczących wysyłki.
- Zamówienia złożone i opłacone (z góry lub za pobraniem) do godziny 12:00 w dniu roboczym mogą zostać wysłane tego samego dnia, pod warunkiem że czas realizacji dla zamówionego produktu wynosi 24 godziny. Samo złożenie zamówienia nie gwarantuje wysyłki tego samego dnia – jest to możliwe dopiero po zarejestrowaniu płatności. Zamówienia złożone po godzinie 12:00 nie są objęte gwarancją wysyłki tego samego dnia.
- Wysyłanie przez klienta potwierdzenia płatności w celu przyspieszenia wysyłki zamówienia nie wpływa na jego realizację. Potwierdzenie płatności jest istotne wyłącznie w przypadku, gdy płatność została dokonana wcześniej, a nasz system jej nie zarejestrował. W takim przypadku sklep ręcznie sprawdza, czy płatność faktycznie została zaksięgowana, a wysłane przez klienta potwierdzenie stanowi pomoc w identyfikacji transakcji, ale nie przyspiesza procesu realizacji zamówienia.
REGULAMIN KONTA KLIENTA W SKLEPIE INTERNETOWYM PureMED
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Konto
§ 5 Reklamacje
§ 6 Dane osobowe
§ 7 Zastrzeżenia
§ 1 DEFINICJE
Konto – uregulowana w niniejszym regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
Kupujący - każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Sklep – sklep internetowy Estetyczna Hurtownia prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://puremed.com.pl
Sprzedawca - PUREMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą pod adresem Dębicz 33, 62-511 Kramsk, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców przez SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO pod nr KRS 0000851159, NIP 6653031960, nr REGON 38657945200000.
§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
- Adres pocztowy: Dębicz 33, 62-511 Kramsk
- Adres e-mail: sklep@puremed.com.pl
- E-mail dla reklamacji: biuro@puremed.com.pl
- Telefon: +48 537 021 998
§ 3 WYMOGI TECHNICZNE
- Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:
- aktywne konto e-mail
- urządzenie z dostępem do Internetu
- przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies
§ 4 KONTO
- Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Kupującego, ale jednocześnie konieczne do dokonania zakupów w Sklepie.
- Konto daje Kupującemu dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Kupującego w Sklepie, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych Kupującego.
- W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie.
- W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w niniejszym regulaminie.
- Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
- W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: puremedpolska@gmail.com, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.
§ 5 DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Kupującego przetwarzane są głównie na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
§ 6 ZASTRZEŻENIA
- Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
- Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim.
- W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Sprzedawca ma prawo do zmiany niniejszego regulaminu Konta.
- Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3 są:
- konieczność dostosowania Sklepu do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Sklepu
- poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi
- zmiana funkcjonalności Konta wymagająca modyfikacji regulaminu Konta.
- Kupujący zostanie poinformowany o planowanej zmianie regulaminu Konta co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres.
- W przypadku gdy Kupujący nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym Sprzedawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy puremedpolska@gmail.com, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Kupujący zgłosi takie żądanie.
- W sytuacji gdy Kupujący nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości.
- W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym nie będącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
- Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
REGULAMIN NEWSLETTERA W SKLEPIE INTERNETOWYM PureMED
§ 1 DEFINICJE
Newsletter – nieodpłatnie świadczona drogą elektroniczną usługa, dzięki której Usługobiorca może otrzymywać od Usługodawcy drogą elektroniczną uprzednio zamówione wiadomości dotyczące Sklepu, w tym informacje o ofertach, promocjach oraz nowościach w Sklepie.
Sklep – sklep internetowy Puremed Hurtownia Medycyny Estetycznej prowadzony przez Usługodawcę pod adresem https://puremed.com.pl
Usługodawca -PUREMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą pod adresem Dębicz 33, 62-511 Kramsk, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców przez SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO pod nr KRS 0000851159, NIP 6653031960, nr REGON 38657945200000.
Usługobiorca - każdy podmiot korzystający z usługi Newsletter.
§ 2 Newsletter
- Usługobiorca może dobrowolnie skorzystać z usługi Newsletter.
- Dla skorzystania z usługi Newsletter niezbędne jest urządzenie z przeglądarką internetową w najnowszej wersji, obsługującą JavaScript oraz pliki cookies, z dostępem do sieci Internet oraz aktywne konto e-mail.
- Wiadomości e-mail wysyłane w ramach tej usługi wysyłane będą na adres e-mail podany przez Usługobiorcę w momencie zapisywania się do Newslettera.
- Usługobiorca, w celu zawarcia umowy i zapisania się do usługi Newsletter, w pierwszym kroku podaje w przeznaczonym do tego miejscu w Sklepie swój adres e-mail, na który chce otrzymywać wiadomości przesyłane w ramach Newslettera. Następnie, na podany w pierwszym kroku adres e-mail, Usługodawca wyśle Usługobiorcy wiadomość weryfikującą adres e-mail, w której znajdzie się link do potwierdzenia przez Usługobiorcę woli zapisania się do Newslettera. Po potwierdzeniu przez Usługobiorcę woli zapisania się do Newslettera zostaje zawarta umowa o świadczenie usługi, a Usługodawca rozpocznie jej świadczenie na rzecz Usługobiorcy.
- W wiadomościach wysyłanych w ramach Newslettera będzie znajdować się informacja o możliwości wypisania się z niego, a także link do wypisania się.
- Usługobiorca może wypisać się z Newslettera, bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów, w każdym momencie, korzystając z opcji, o której mowa w ust. 5 lub wysyłając wiadomość na adres e-mail Usługodawcy: biuro@puremed.com.pl
- Skorzystanie przez Usługobiorcę z linka do wypisania się z Newslettera lub wysłanie wiadomości z żądaniem wypisania z Newslettera będzie skutkować niezwłocznym rozwiązaniem umowy w zakresie świadczenia tej usługi.
- Kod promocyjny otrzymany za zapisanie się do newslettera nie obowiązuje na produkty marki Genzyme.
§ 3 Reklamacje
- Zgłoszenia reklamacyjne dotyczące Newslettera należy zgłaszać Usługodawcy na adres e-mail: biuro@puremed.com.pl
- Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
§ 4 Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Usługobiorcę podczas korzystania z Newslettera jest Usługodawca.
- Dane osobowe Usługobiorcy przetwarzane są głównie na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Usługodawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
§ 5 Postanowienia końcowe
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu tylko z ważnych przyczyn. Jako ważną przyczynę rozumie się konieczność zmiany regulaminu spowodowaną modernizacją usługi Newsletter lub zmianą przepisów prawa, mającą wpływ na świadczenie usługi przez Usługodawcę.
- Informacja o planowanej zmianie regulaminu zostanie wysłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w momencie zapisywania się do Newslettera co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmian w życie.
- W przypadku gdy Usługobiorca nie sprzeciwi się planowanym zmianom do chwili wejścia ich w życie, przyjmuje się, że akceptuje je.
- W przypadku braku akceptacji dla planowanych zmian, Usługobiorca powinien wysłać informację o tym na adres e-mail Usługodawcy:biuro@puremed.com.pl, co będzie skutkować rozwiązaniem umowy o świadczenie usługi z chwilą wejścia w życie planowanych zmian.
- Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym.